KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ ESENYURT BELEDİYESİ

KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ

AYŞE GÜNÇE

Zafer Mahallesi Doğan Araslı Bulvarı No:79 ESENYURT / İSTANBUL

Telefon :4440411

Fax :0212 622 03 99

Dahili :Kreş Müdürlüğü Ödemeleri: 1170 - Kreş Müdürlüğü Bordro Takip: 1173 - Kreş Müdürlüğü Öğrenci Kayıt: 1058

Mail :kres@esenyurt.bel.tr

36-66 ay, çalışan anne ve babaların çocuklarına hizmet vermekteyiz.

Kreşlerimiz sabah 07:30-19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

T.C

ESENYURT BELEDİYESİ

Kreş Müdürlüğünün

Görev, Çalışma Usul ve Esaslarına Dair Yönetmelik BİRİNCİ BÖLÜM

                               Genel Hükümler

 

Amaç

MADDE 1- Bu Yönetmeliğin amacı, Esenyurt Belediye Başkanlığı Kreş Müdürlüğünün idari yapısını, görevlerini, yetkilerini, çalışma usul ve esaslarını belirleyerek, görev alanına giren hizmetleri daha etkin ve verimli şekilde yürütülmesini sağlamaktır.

Kapsam

MADDE 2- Bu Yönetmelik düzenlemeleri, Esenyurt Belediyesine bağlı çalışan Kreş ve Gündüz Bakımevlerini kapsar.

Dayanak

MADDE 3- (1) Bu Yönetmelik; 5216 sayılı Büyükşehir Belediyesi Kanunu, 5393 sayılı Belediye Kanunu ile Kamu Kurum ve Kuruluşlarınca Açılacak Çocuk Bakımevleri Hakkında Yönetmelik hükümlerine dayanılarak hazırlanmıştır.

(2) Bu Yönetmelik, Mevzuat Hazırlama Usul ve Esasları hakkında Yönetmelik düzenlemelerine uygun olarak hazırlanmıştır.

Tanımlar

MADDE 4- Bu Yönetmelikte kullanılan bazı ifadelere ilişkin tanımlara aşağıda yer almaktadır:

a) Belediye: Esenyurt Belediyesi

b) Başkanlık: Esenyurt Belediye Başkanlığını

c) Müdürlük: Kreş Müdürlüğünü

ç) Müdür: Birim Müdürünü veya Müdür vekilini ve sadece verilen yetkiyi kullandığı alanlara münhasır olmak üzere müdür tarafından verilen imza yetkisini kullananları

d) Şef: Müdüre hiyerarşik olarak en yakın görevli personel

  1. Şube: Esenyurt Belediyesi Kreş Müdürlüğüne bağlı açılan Kreş ve Gündüz Bakımevlerini,
  2. Kreş Şube Sorumlusu: Esenyurt Belediyesi Kreş Müdürlüğüne bağlı açılan ve şefe bağlı görev yapan şubelerdeki yöneticiler
  1. Eğitim Sorumlusu: Eğitim ve öğretimden sorumlu öğretmen, uzman öğreticiyi,
  1. Grup Eğitim ve Oyun Odası (Uygulama Sınıfı): 36-66 ay yaş grubu çocukların eğitimi amacıyla açılan eğitim ve oyun odası,

ğ) Tam Gün Eğitim: Kreşte 07: 30 – 19: 00 saatleri arasında veya Kreş Müdürlüğünce düzenlenen zaman çizelgesine göre yapılan eğitimi,

  1. Süreli Bakım: Süreli bakım alacak çocuklar için yapılacak işlemi,

ı) Yarım Gün Eğitim: Kreşte sabah 7.30-12.30 arasında, öğlen 13.30-18.30 arasında uygulanan ikili eğitim

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sayfa 8


 

İKİNCİ BÖLÜM

Kuruluş ve Teşkilat

 

 

Kuruluş

 

MADDE 5- (1) Kreş Müdürlüğü, 5393 Sayılı Belediye Kanunu ile Belediye ve Bağlı kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri norm kadro ilke ve standartlarına dair yönetmelik hükümlerine dayanarak, Esenyurt Belediye Meclisi’nin 6.11.2014 Tarih ve 2014/112 Sayılı kararı ile kurulmuştur.

Teşkilat

MADDE 6- (1) Kreş Müdürlüğü aşağıda sayılan birimlerden oluşmaktadır.

  1. İdari İşlemler Şefliği,
  1. Kreş ve Gündüz Bakım Evi Şefliği,

MADDE 7-(1) İdari İşlemler Şefliği aşağıdaki görevleri yerine getirmektedir:

  1. İhale ve satın alma işlemleri
  1. Gelen ve giden evrak işlemleri
  1. Çalışan özlük dosyalarının hazırlanması ve güncellenmesi.

ç) Fazla mesai puantajlarının hazırlanması ve tahakkukunun yapılması

  1. Disiplin  işlemi  gerektiren  durumlara  ilişkin  tutanak  hazırlanması  ve  yetkili  makamlara bildirilmesi
  1. Müdürlüğün taşınır işlemlerinin yapılması
  1. Müdürlük personeline yönelik kütüphane kurulması
  1. Kreş ücretlerinin tahakkuku ğ) Öğrenci kayıt işlemleri

h) Personel izinlerinin takip edilmesi

ı) Müdürlüğün iç işleyişine yönelik işlemlerin yapılması

MADDE 8- (1) Kreş ve Gündüz Bakım evleri Şefliği aşağıdaki görevleri yerine getirmektedir:

  1. Öğretmenlerin eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanması,
  2. Müfredatın   belirlenmesi,   uygulamanın   takip   edilmesi   ve   gerekli   görülmesi   halinde güncellenmesi,
  1. Velilerle işbirliğinin güçlendirilmesine yönelik etkinliklerin ve çalışmaların yapılması, ç) Öğrencilerin kişisel gelişimlerine destek olacak etkinliklerin düzenlenmesi,
  1. Öğrenci danışmanlıklarının oluşturulmasına yönelik sürecin takip edilmesi,
  1. Öğrenci takip dosyalarının oluşturulması ve izlenmesi,
  1. Kreş ihtiyaçlarının belirlenmesi ve ilgili yerlere belirtilmesi,
  1. Öğrenci sorunlarının tespit ve yönlendirme işlemlerinin gerçekleştirilmesi,


 

ğ) Kreş sorumlularının görev alanlarının ve görevlerinin belirlenmesi ile koordinasyonlarının sağlanması,

  1. Kreş ve gündüz bakım evinden faydalanan çocuklar için kütüphane oluşturulması,

ı) Öğrencilerin hukuken zorunlu olan elektronik ortam dahil kayıtlarının veya bildirimlerinin yapılması,

  1. Eğitim programının aylık olarak velilerle paylaşılması,
  2. Kaynaştırma çalışmalarının yapılması.

 

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Görev, Yetki ve Sorumluluk

 

Müdürlüğün Görevleri

MADDE 9-(1)Müdürlüğün görevleri aşağıda sıralanmıştır.

  1. Kreş ve gündüz bakımevi hizmeti vermek.
  2. Nitelikli, bilimsel ve çağdaş bir hizmet verilebilmesi için müdürlükte görevli öğretmenlere yönelik eğitim programları hazırlamak ve uygulamak.
  1. İhtiyacı  karşılayacak  nitelikte  eğitim  müfredatları  oluşturmak,  gerekli  görülmesi  halinde

güncellemek.

ç) Müdürlük hizmetlerinden yararlanan velilerle işbirliği kurmak ve geliştirmek.

  1. Öğrencilerin kişisel gelişimine destek olacak etkinlikler düzenlemek.
  1. Öğrenci danışmanlıkları oluşturmak.
  1. Şartları sağlayan öğrencilerin kayıtlarını kabul etmek ve takip dosyalarını oluşturmak.
  1. Kreşlerin ihtiyaçlarının belirlenmesine ve giderilmesine yönelik çalışmalar yapmak.

ğ) Öğrenci sorunlarının tespit edilmesine ve sorununun ortadan kaldırılmasına yönelik çalışmalar

yapmak.

  1. Müdürlük personelinin veya kreşlerden ya da gündüz bakımevinden yararlanan öğrencilerin kullanabileceği kütüphaneler oluşturmak,

ı) Başkanlık Makamı tarafından verilen görevler ile mevzuatın gerektirdiği iş ve işlemleri yapmak.

Kreş müdürünün görev ve yetkileri

Madde 10- (1) Kreş Müdürü aşağıda sayılan görevleri yerine getirir:

  1. Müdürlükte görevli tüm personel için yazılı görev tanımları hazırlamak ve ilgili personele tebliğ

etmek.

  1. Personelin nitelikli olması için gerekli eğitim çalışmalarının planlanmasını ve uygulanmasını sağlamak.
  2. Müdürlüğün şeflikleri arasında ortaya çıkabilecek görev uyuşmazlıklarını gidermek, müdürlük içinde işbölümü kurmak ve geliştirmek

ç) Personele iş dağılımı yapmak, verilen görevlerin zamanında ve tam olarak yapılmasını izlemeyi sağlayacak takip çizelgeleri oluşturmak.


 

  1. Müdürlük ihtiyaçlarının zamanında karşılanmasını ve müdürlüğün faaliyetlerinde aksamaya neden olmamasını sağlamak amacıyla stok yönetim sistemleri kurmak.
  1. Müdürlük hizmet birimlerinin hijyen, sağlık ve işlevselliği açısından sürekli geliştirilmesini veya bu yönde oluşabilecek eksikliklerin zamanında çözülmesini sağlamak
  2. Belediyemiz diğer müdürlükleri ile koordinasyon kurulması gereken durumlarda, etkin işbirliğini kurmak ve öğrenci etkinliklerinde gerekli tüm planlamaları eksiksiz yapmak.
  3. Öğrencilerde ortaya çıkabilecek sorunlarla ilgili erken uyarı sistemleri kurmak, uzman veya görevli personelle bu yöndeki çalışmaları sürekli geliştirmek.

ğ) Müdürlükçe verilen hizmetlerle, üstlenilen görevlere yönelik ayrıntılı iş akış şemaları oluşturmak ve süreçleri iyileştirmeye yönelik çalışmalar yapmak.

  1. Müdürlük işlerine yönelik veri tabanları oluşturmak, hizmet iyileştirmeye yönelik istatistiki raporlar oluşturmak, müdürlük faaliyetleri için periyodik raporlama formatları oluşturmak.

ı) Mevzuatında birim müdürlerine verilen görevleri zamanında ve eksiksiz yerine getirmek.

  1. Müdürlükçe verilen hizmetlerin standartlaşmasına ve etkin kontrol edilebilmesine yönelik uygulama detaylarını gösteren yönergeler hazırlamak ve Başkanlık Makamı onayı ile uygulanmasını sağlamak.

j) Verilen hizmetlerle ilgili iyi uygulama örneklerini araştırmak, gerekli görülmesi halinde hizmet kalitesini arttırmak amacıyla, diğer kamu kurumlarıyla veya üniversitelerle işbirlikleri kurmak.

k) Etkin bütçe kullanımını sağlamak amacıyla ihtiyaç analizleri yapmak.

l) Müdürlük çalışanlarının veya hizmetten yararlananlar için iş güvenliği ve işçi sağlığı düzenlemelerine varsa uyumsuzlukların ortadan kaldırılması, bu yönde ortaya çıkabilecek eksikliklerin hızla giderilmesini sağlamak.

  1. Mevzuat değişikliklerini takip etmek ve müdürlük iş ve işlemlerini mevzuata uygun gerçekleştirmek.
  1. Başkanlık Makamı tarafından kendisine verilen görevleri yerine getirmek.
  1. Müdürlükte görevli personelin nitelikleri ve yetkinlik seviyelerine ilişkin güncel ve ayrıntılı veri tabanı oluşturmak.

ö) Eğitim müfredatının eksiksiz uygulanmasına yönelik kütüphanelerde yeterli yayın bulunmasını ve müdürlükte görevli personelin, müfredatın uygulanması sırasında gerekli olacak eğitimlerin alınmasını sağlamak.

Kreş öğretmenlerinin görevleri

MADDE 11- (1) Kreş ve gündüz bakımevi öğretmenlerinin görevleri aşağıda sayılmıştır:

  1. Sorumluluğundaki çocukların öz bakım becerisi, fiziksel, duygusal, sosyal, ahlaki, cinsel ve dil gelişimlerini sağlamak; onlara temel değer ve alışkanlıkları kazandırmak üzere faaliyetleri bir program dahilinde uygulamak.
  1. Eğitim, bakım ve temizliklerini sağlık kurallarına uygun, sevgi ve ilgiye dayalı bir ortamda yerine getirilmesini sağlamak.
  1. Müdürlükçe belirlenen eğitim müfredatına uygun hizmet vermek.


 

  1. Kreşten  yararlanan  çocuklarla  veya  hizmet  verilen  yerlerle  ilgili  olabilecek  riskleri,  kreş

sorumlusuna veya müdüre bildirmek.

  1. Eğitim müfredatının geliştirilmesine yönelik önerilerde bulunmak.
  1. Düzenlenen eğitim programlarına mazeretinin olmadığı durumlarda katılım sağlamak.
  1. Eğitim müfredatında zorunlu olmasa bile, Müdürlükçe yapılması istenilen ve öğrencilerin kişisel gelişimine destek olacak çalışmaları yerine getirmek.

 

DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

Gruplandırma ve Hizmetin İşleyişine İlişkin Esaslar

 

Gruplandırma ve Sınıf Kapasiteleri

MADDE 12- (1) Kreşlerde ve gündüz bakımevlerinde, 0-36 ay aralığında ki çocuklar için en fazla 15, bu yaş üstü grubundaki çocuklar için ise en fazla 20 kişilik sınıflar oluşturulur.

  1. Her bir sınıfta, en az bir sınıf öğretmeni ile en az bir çocuk gelişimi konusunda eğitim almış

personel görevlendirilir.

  1. Çocuğun hangi gruba kayıt edileceği konusunda doğum tarihi esas olmakla birlikte genel gelişimi de dikkate alınır. Zihinsel ve psiko-sosyal gelişimi kronolojik yaşından farklı olan çocuklar (öğretmen ve psikoloğun ortak kararı ile) psiko-sosyal gelişimi uygun olduğu gruba alınır.

Kayıt ve Kabul Esasları

MADDE 13- (1) Kreşte yazılı müracaatı bulunan Esenyurt Belediyesi personelinin çocukları ve kadın sığınma evinde kalan annelerin çocukları öncelikli yararlandırılır.

(2) Kapasitenin tam dolmaması halinde ise Esenyurt ilçesinde ikamet eden vatandaş çocukları da

kabul edilir.

Kreşe kabul edilmeyecek çocukların özellikleri

MADDE 14-  (1) Bulaşıcı ve ağır hastalığı olanlar, kuruluşa alınmaz.

  1. Bedensel veya zihinsel engelli çocuklara ilişkin kreşlerde bakım imkanlarının olup olmaması, engellilik durumunun ağırlığı veya diğer çocuklarla iletişimi ya da etkileşimi incelenerek, yapılacak değerlendirme sonucuna göre kabul edilip edilmeyeceğine karar verilir.
  2. Kuruluşun bakım olanaklarından yararlanabilecek ve diğer çocuklarla uyum sağlayabilecek özelliğe sahip kaynaştırma çocukları sınırlı süreli olarak Kuruluşa kabul edilebilir.

 

 

Başvuru İşlemleri ve Gerekli Belgeler

MADDE 15- (1) Müracaat edecek tüm veliler, çocuğun doğum tarihinin gün, ay ve yıl olarak açıkça belirtildiği bir dilekçe ile Esenyurt Belediyesi Kreş Müdürlüğü’ne başvururlar.

(2) Veliler, aşağıdaki evrakı Müdürlüğe teslim ettikten sonra, Müdürlükçe yapılacak değerlendirme sonrasında kayıt kabul edilir:

a) Veli müracaat dilekçesi

  1. Velinin veya çocuğun nüfus kayıt örneği, çocuğun kimlik fotokopisi
  1. Velinin adrese kayıt sistemindeki bilgileri
  1. Çocuğun 6 adet vesikalık resmi
  1. Çocuğun aşı kartı fotokopisi
  1. Sağlık raporu (aile hekiminden veya bir çocuk doktoru tarafından verilecek.)


 

g) Anne-baba maaş bordrosu

ğ) Velinin uygulama esaslarını aynen ve eksiksiz kabul ettiğini belirten onaylı belge. Sözleşme

h) Listeye göre hazırlanmış çocuk eşyaları ı) Hepatit B testi

(3)  Evrak  kabulünde,  Kamu  Hizmetlerinin  Sunumunda  Uyulacak  Usul  ve  Esaslara  İlişkin

Yönetmelik düzenlemeleri de dikkate alınır.

Eğitim Müfredatının Oluşturulması ve Güncellenmesi

MADDE 16- (1) Bilimsel ve çağdaş bir eğitim verilmesi amacıyla, teknik ve ayrıntılı çalışmalar yapılarak, kreş ve gündüz bakımevlerinde uygulanmak üzere eğitim müfredatı oluşturulur. Müfredat, Müdürlük tarafından kurulan ve içinde çocuk gelişim uzmanı, psikolog ve konuyla ilgili bir personelin olduğu en az 3 kişiden oluşan komisyon tarafından hazırlanır.

  1. Müfredatın hazırlanma sürecinde, gerekli görülmesi halinde üniversitelerle işbirliği kurulabilir veya Milli Eğitim Bakanlığından destek alınabilir.
  1. Müfredatın oluşturulmasında, çocuklarının kişisel gelişime destek olacak yeterli detayların bulunmasına, kreşe kabulü mümkün olan ve özel bakıma muhtaç çocukların kaynaştırma çalışmalarına dikkat edilir.

İlişiğin Kesilmesi

MADDE  17-  (1)  Çocuğun  kreşten  kendi  isteğiyle  ayrılması,  velisinin  yazılı  talebi  ile gerçekleştirilir.

(2) Aşağıdaki durumlarda, yazılı veya sözlü herhangi bir bildirime gerek kalmaksızın çocuğun kreşle ilişiği kesilir:

  1. Kabule esas olan bilgi ve belgelerin doğru olmadığının anlaşılması
  1. Çocuğun kreşe uyum sağlayamaması
  1. Çocuğun ve/veya ailesinin kreşin işleyişi ve düzenine aykırı hareketlerinin sabit olması ç) Çocuğun bildirimsiz olarak 10 gün veya daha fazla devamsızlığının olması,
  1. Kreş ücretinin yatırılmaması

Kayıt Yenileme

MADDE 18- (1) Her eğitim-öğretim yılı başlangıcında tüm çocukların kayıtları yenilenir. Gerekli işlemleri tamamlatılarak yeni dosyaları açılır.

Kayıt Dondurma

MADDE 19- (1) Zorunlu hallerde (hastalık nedeni ile çocuğun uzun süreli istirahat alması, annenin doğum izni alması, ailenin geçici görevle şehir dışına çıkması vb.) mazeret dilekçesi ile Müdürlüğe başvurulur. Müdürlük onayıyla, çocuğun kaydı dondurulabilir.

İzin

MADDE 20- (1) Zorunlu haller dışında (ailenin isteğine bağlı olarak) Kreş yönetimine bilgi verilmesi ve aidatlarının ödenmesi koşulu ile aralıksız en fazla 1 ay çocuk Kreşe gönderilmeyebilir. Bu süre boyunca çocuk izinli sayılır ve Kreşe devamı için yeniden onay alınmasına gerek yoktur.


 

Tatil Edilmesi

MADDE 21- (1) Kreşin yöresel iklim koşulları ve tadilat nedeni ile en çok 30 iş günü tatil edilebilir.

  1. Kreşin tatil edileceği tarih en az 15 gün önceden velilere bildirilir. Velilerin mağdur edilmemesi için gerekli koşullar sağlanır.
  1. Aşırı soğuk olması nedeni ile Milli Eğitime Bakanlığına bağlı ilköğretim okullarının tatil edilmesi durumunda kreşler tatil edilir.

(4) Salgın hastalık, doğal afet meydana gelmesi halinde, olumsuz koşulların ortadan kalkana kadar

süresiz tatil edilir.

Ücret İadesi

MADDE 22- (1) Çocuğun velisi tarafından kreşten alınması halinde ödenmiş olan ücret iade edilmez. Çocuğunu kuruluştan almak isteyen velinin ayın 25’ine kadar yazılı başvuruda bulunması ve o aya ait ücreti yatırmamış olması halinde çocuğun ayrılacağı tarihe kadar olan süre için gün hesabı yapılarak ücret tahsil edilir.

  1. Kreş tarafından çocuğun çıkartılması halinde ödeme yapılan ay tamamlandıktan sonra çıkarma işlemi uygulanır ancak ücret iadesi yapılamaz.

Beslenme

MADDE 23- (1) Kreş ve gündüz bakımevlerinde çocuklara 08:30/09:00 arası kahvaltı, 11:30/12:30 arası öğle yemeği, 15.00/15.30 arası ikindi kahvaltısı verilir. Bu saatler gerekli görülmesi halinde kreş yönetimi tarafından değiştirilebilir.

Çalışma Gün ve Saatleri

MADDE 24- (1) Kreşin açılma ve kapanma zamanları, belediyenin tüm personelin çalışma saatlerine uyumlu olarak hazırlanır.

(2)-Kreş ve Gündüz Bakımevleri hafta içi günlerde tam gün hizmet verirler. İhtiyaç olması ve velilerden talep gelmesi durumunda yarım gün eğitim de verilebilir.

  1. Tam gün Kreş çalışma saatleri 07.30- 18.30 arasıdır. Yarım gün eğitimde ise sabah grubu 7.30

-12.30 arası, öğlen grubunda 13.30- 18.30 dur. Yarım gün eğitimde öğlen yemeği dahil değildir.

  1. Kreşlerde Belediye Başkanlık Makamının talimatlarına uygun, ihtiyaca bağlı olarak, 24 saat

güvenlik personeli bulundurulur.

  1. Çocukların teslim alınması ve ailelerine teslim edilmesi işlemi nöbetçi görevli öğretmen tarafından yapılır. Nöbetçi görevli öğretmen mesai başlangıç saatinden yarım saat önce gelir, en son çocuk teslim edildikten sonra mesaisi sona erer. Nöbet çizelgesi Kreş Şube Sorumlusu tarafından aylık olarak hazırlanır ve ilgililere tebliğ edilir.

 

 

 

 


 

 

 

Ücretler


 

BEŞİNCİ BÖLÜM

Ücretlendirme ve İndirimli/Ücretsiz Hizmet Verilmesi


 

MADDE 25- (1) Kreş hizmetleri ücretlidir. Bu ücrete beslenme ve sosyal faaliyetler (müzik, folklor, drama vb.) dâhildir; gezi giderleri ve şahsi kullanacağı malzemeler dâhil değildir, ayrıca talep edilir.


 

  1. İzlenecek kaynak kitaplar ve kırtasiye listesi kayıt sırasında veliye bildirilir. Yıl sonu etkinlikleri

için oluşabilecek ek giderler (kostüm, yemekli davetiye ücretleri vb.) velilerden talep edilir.

  1. Kreşten ücretsiz olarak yararlanan çocuklar bu madde kapsamı dışındadır.
  1. Kreş ücretleri tespit edilirken kuruluşun bina, yakıt, şehre uzaklık, kira, personel ve kapasite özelliklerine dikkat edilerek, aylık ücret belirlenir. Belediye Meclisi yıl içinde aylık bakım ücretini günün şartlarına göre her zaman düzenlemeye yetkilidir.
  2. Belirlenen ücret her ayın en geç 18’ine kadar Esenyurt Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğüne çocuk adına yatırılır. Alınan tahsilat makbuzunun bir sureti her ay Kreş Müdürlüğüne teslim edilir. Ücretsiz veya indirimli bakılacak çocuklar

MADDE 26- (1) Şehit ve gazilerin çocukları hizmetten ücretsiz olarak yararlandırılır.

  1. İlçemizde ikamet etmekte olan ve Belediyemiz Sosyal Yardım Yönetmeliğinde tanımlanan muhtaç veya dar gelirli aile çocukları, kreşlerden indirim veya ücretsiz yararlandırılabilir. Bu kapsamda, anılan Yönetmeliğin 4. Maddesinde tanımlanan muhtaç kimselerin her bir çocuğu için aylık belirlenen ücretin tamamı, dar gelirli ailelerin her bir çocuğu için ise aylık belirlenen ücretin yarısına kadar indirim uygulanabilir. Ücretsiz veya indirimli yararlandırmaya, belediyenin mali dengesi ve kreşlerin fiziksel kapasitesi dikkate alınarak, söz konusu Yönetmelikte tanımlanan Değerlendirme Kurulu görüşü esas alınarak, Müdürlükçe karar verilir.
  1. Kreş ücretlerinde indirim yapılması ve kreşlerden ücretsiz yararlandırılmasına yönelik alınan Belediye Meclis kararları veya yararlanmaya yönelik ücret tarifeleri, alınan meclis kararının tarihini takip eden aydan sonra uygulanmaya başlanır.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Yürürlükten kaldırma


 

BEŞİNCİ BÖLÜM

Yürürlük ve Yürütme


 

MADDE 27- (1) Bu yönetmeliğin onay tarihinden önce 6.11.2014 Tarih ve 2014/112 Sayılı Meclis kararı ile kabul edilen ve uygulanan ‘Kreş Müdürlüğü Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği’’ yürürlükten kaldırılmıştır.

Yürürlük

MADDE 28- (1) Bu yönetmelik Esenyurt Belediye Meclis Kararı sonrasında, Sayıştay Başkanlığınca onaylandığı tarihte yürürlüğe girer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sayfa 8

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRECİ (EN GEÇ)

1

 

Kreş ve Gündüz Bakım Evleri 

 

           Şahsi Müracaat

 1 GÜN 

08.04.1995’te Van’da doğdu. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İİBF İktisat bölümünden 2017’de mezun oldu. İstanbul Üniversitesi Çocuk Gelişimi bölümünde öğrenimine devam etmektedir. 2021 yılında Esenyurt Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, Ar-Ge ve Mali Hizmetler Müdürlüklerinde çalıştı. 2024 Haziran itibari ile halen Esenyurt Belediyesi’nde Kreş Müdür Vekili olarak görevine devam etmektedir.