“7 Yıl
Sonra İlk Defa Mahallemde Böyle Temizlik Gördüm”
Esenyurt Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve önerileri değerlendirerek
sorunlarına çözüm sağlıyor. Belediyeye ilettiği talepler kısa sürede karşılanan
Tuna Güngör, “Bir şey rica ettiğimde bana her zaman geri dönüş oldu. Bu
durumdan çok mutluyum. Yedi yıl sonra ilk defa mahallemde böyle temizlik gördüm.
Özellikle Başkanımıza çok teşekkür ederim” dedi.
Sosyal belediyecilik konusunda çalışmalarına hız kesmeden devam
eden Esenyurt Belediyesi, vatandaşların talep ve önerilerine hızlıca geri dönüş
yapıyor. Vatandaşların belediyenin resmî sosyal medya hesaplarına ilettiği
talep ve öneriler değerlendirilerek ilgili birimlere yönlendiriliyor.
Birimlerde gerekli çalışmaları planlayan ekipler, vatandaşların adreslerine
giderek taleplerini karşılıyor. Sokağında ilaçlama, ot biçme ve temizleme
çalışması talep eden ve talepleri ekipler tarafından hızlı bir şekilde yerine
getirilen Tuna Güngör, Esenyurt Belediye Başkanı Prof. Dr. Ahmet Özer’in ve
belediye ekiplerinin gerçekleştirdiği çalışmalar konusunda memnuniyetini dile
getirdi.
"Taleplerimin
Hepsi Yerine Getirildi”
Esenyurt Belediyesinin taleplerine kısa sürede dönüş yaptığını
söyleyen Tuna Güngör, “7 yıl sonra ilk defa mahallemde böyle temizlik gördüm.
Çöplerimin alınmasından çok memnunum. Bir şey rica ettiğimde bana her zaman
geri dönüş oldu. Gerçekten bu durumdan çok mutluyum. Özellikle Başkanımıza çok
teşekkür ederim, hep böyle devam eder inşallah. Sokağımın yıkanması ve
ilaçlanması, otlarımın biçilmesiyle alakalı bir talebim olmuştu. Birkaç gün
önce otlarımız biçildi, akşam ilaçlama yapıldı, bugün de süpürme ve yıkama
yapıldı. Taleplerimin hepsi yerine getirildi, çok teşekkür ederim” diye
konuştu.
Yetkililer, vatandaşların talep ve önerilerini Esenyurt
Belediyesinin resmî sosyal medya hesaplarından mesaj yoluyla ve 444 0 411
numaralı çağrı merkezinden arayarak iletebileceklerini bildirdi.
26.7.2024